"...bugünün karanlıkları, ahlaksızlıkları, şarlatanlıkları içinde sırf vatan
ata bugün mezun oldu. güz gelince liseye başlayacak. atatürk'ün hitap ettiği, o türk genci olacak. ben de tek başıma; böyle saygılı, onurlu ve vatansever bir evlat yetiştirmenin kıvancını yaşıyorum.

Ata'nın, Ata'mızın zihninde ve frekansında yürüdüğü eşsiz ve güzel bir yolu olsun. Ülkemizin anaları, ülkemizin gençlerini tüm bu frekansta yürümeyi öğretsin. Tüm gençlerimiz başka ırkların imreneceği seviyede olsun.
YanıtlaSilÇok tebrik ederim. Yolu apaydınlık olsun.
YanıtlaSil